Известие

Collapse
No announcement yet.

ремонти и срещи

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Да не отварям нова тема, реших тука да споделя, с какво се занимавам напоследък!
    Свалих мотора на катъра и го почнах!
    Мотора е свалян и са правени клапаните и са сменявани биелните лагери.
    Всичко това в условно наклонение!
    Мърляча, който го е правил, не е изпразнил повдигачите и клапаните едвам са допирали леглата.Защо си мисля така ли!?
    Ами повдигачите бяха номерирани. Добре, че валовете не са пострадали.
    Биелните лагери!
    Бяха износени на петна и дребните боклуци под черупките обясняваха, защо се е получило.Добре, че колата заради клапаните не е вървяла добре и не са я карали, та не са осрали мотора тотално!
    Това са лошите новини!
    Добрите са повече или да го кажем по-тежки!
    Вала е като нов, а цилиндрите нямат ръб, даже и заводския хонинг не е излъскан. Буталата също са в перфектно състояние.
    Главите вече са ремонтирани и следващата седмица следва смяна на сегментите, биелните и основните лагери, както и всички семеринги и гарнитури.
    мисля си, че имам всички основания да съм оптимист с тоя мотор!
    Има обаче две неща, които ме дразнят и някой, ако се е справил с тях, да си признава.
    Първо блока е ръждясал и съм решил да го боядисам. Ако някой знае някоя тънкост...
    Другото е, че лоста за скоростите е като мек ....
    Просто е гаден! Гледам , че се държи за някакви тенекии на скоростната кутия, които също са много меки и се огъват здраво!
    Ако имате идеи, сега ви е паднало!
    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

    Comment


    • изкаш ли да се видим на по бира .с бояджииските истории съм ти пък и за лоста може да измислим нещо,а моем и го обърна на ракия
      вече без Алфа,но да видим до кога!

      Comment


      • !

        Първоначално публикувано от sciiv Покажи съобщение
        изкаш ли да се видим на по бира .с бояджииските истории съм ти пък и за лоста може да измислим нещо,а моем и го обърна на ракия
        Когато кажеш!
        Аз съм още три нощни и съм на линия!
        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

        Comment


        • Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
          Първо блока е ръждясал и съм решил да го боядисам. Ако някой знае някоя тънкост...
          Другото е, че лоста за скоростите е като мек ....
          Просто е гаден! Гледам , че се държи за някакви тенекии на скоростната кутия, които също са много меки и се огъват здраво!
          Ако имате идеи, сега ви е паднало!
          Първо, хващаш телената четка( може и на потомството да я дадеш) и търкаш до посиняване, мацваш ръждепреобразувателчето и после топлоустойчива боя цвят по желание. Мисля няма нужда да ти споменавам да си смениш тапите с новички.
          Второто, имам вариант за по-мъжествен лост, ма на теб ще ти дойде прекалено твърд, но все пак- отиваш в магазин за лагери и си купуваш унибол с подходящ размер, идваш при мен на гаража, резваме гуменката и ти заварявам унибола и нови ламаринки(на опашката на скоростите) ако се налага + подмяна на всички болтове по щангичката и вече си си твърд и добре влизащ.

          ПП Младежта да не си мисли за глупости от горе написаното!

          Comment


          • Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
            Когато кажеш!
            Аз съм още три нощни и съм на линия!
            Примерно петък ден на майстора ако нямаш ангажимети.
            Търкането може с телена четка на флекс или ръчна бормашина да махнеш само едрата ръжда и с ZINGA две ръце ,грунд и боя естествено топлоустойчива.Има и български вариант на ZINGA-та мистър Цинк но не ми вдъхва много доверие пък си иска обработка до чист метал а това си е яко търкание
            Last edited by sciiv; d.m.y г., 22:44.
            вече без Алфа,но да видим до кога!

            Comment


            • Да докладвам, какви каши набърках тия дни.
              Наложи се да се откажа от някои идеи и блока просто го изтъркаха добре от ръждата и обезмаслиха, смених тапите, та да не ме бият, горепишещите и го боядисах с един американски грунд, чийто гръцки текст уверява, че пасивира ръждата и създава трайно покритие, богато на олово, цинк и прочие помии. Накрая го напръсках с един гъзарски бронзов спреи и се получи сравнително добър резултат.
              Все едно,че гледаш мотор на Москвич 408 И.
              Останалия чарколяк е с толкова спечена кал, че оставих пълното почистване, когато се здобия с керосин, защото не си представям, че нещо друго, може да я измие.
              Коляновия вал е перфектен, но смяната на лагерите се оказа проблематично.
              Лагерите, въпреки, че си бяха Глико, явно са били от последните в коша при опаковането и имаше множество дребни частици, включително и залепени на задната част на черупките. Махаха се само с фин шабър или шкурка.
              Така, че внимавайте!!!
              Буталата са ОК!
              Луфта в каналите на сегментите е под 0.05, което си е направо шестица от тотото.
              Лек хонинг на цилиндрите и буталата с новите сегменти-вътре!
              СТОП!
              В друга тема се майтапехме, но от това, което видях ми настъхна козината на врата!
              На лявата глава, стрелките сочеха нагоре, както и на дясната. За това и очаквах проблем с повдигачи или валове, а се оказаха обърнати бутала.
              Някои хора са без въображение!
              Обърнах ги, както трябва и нещата си дойдоха наред!
              Нови, гарнитури и семеринги навсякъде, нови клапани и всичко останало и мотора влезе в коша.
              Сложих изпускателните тръби и оправих останалите простотии от долу и времето ми свърши!
              Остана ми да оборудвам мотора отгоре!
              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

              Comment


              • мммм то това със слагането на буталата на обратно е запазена марка май на тея с експериментите!!Но се радвай колега минал си мноогооо....аз си чакам след 10 дни комплекта бутала със сигменти и....
                Alfa 145 1.4 t.s

                Comment


                • абе то не е от въображението, просто някой го е примързяло да прочете сервизното.
                  точка

                  Comment


                  • Последните проблеми са с 4х4 и абс.
                    4х4 ще го шунтирам с едно яко реле, щото ми писна от капризи. АБС обаче изискава, както установих, от още един датчик. Някой ако има да си признава.
                    Катъра след ремонта и на 2 часа работа и е с компресия 13.5.
                    Инжекциона бачка нормално, но е отчайващо ретро.
                    Крепи ме мисълта, че на газ ще мога да променям изпреварването.
                    Все пак съм му взел мерника, щото пър вообраза на тоя мотор е бил с карбове.
                    Значи 118 коня , а не 107!
                    Ако нещо се зговни- инжекцион от 1.6 от 145/6 и край на простотиите.
                    Пардон! Само за тоя!
                    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                    Comment


                    • "Ако нещо се зговни- инжекцион от 1.6 от 145/6 и край на простотиите"

                      я подскажи повече за тая манипулация,чче и моя Шеттроник се е сговнясал маи

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от morrty Покажи съобщение
                        "Ако нещо се зговни- инжекцион от 1.6 от 145/6 и край на простотиите"

                        я подскажи повече за тая манипулация,чче и моя Шеттроник се е сговнясал маи

                        Аз имам джетроник които работи!!!
                        Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

                        Comment


                        • И аз имам джетроник, даже пари не му искам
                          33 16v/MR2 SW20/S3 8L

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от Kris Покажи съобщение
                            И аз имам джетроник, даже пари не му искам
                            Ами пращай го тогава!
                            Идеята ми беше да сменя маховика и кожуха, за да мога да курдисам импулсния датик
                            Останалото е да сложа мап сензора и тпс
                            Както и компа разбирасе
                            Обаче бях притиснат от времето и не успях да свърша нищо
                            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                            Comment


                            • ами разберете се с колегата морти
                              33 16v/MR2 SW20/S3 8L

                              Comment


                              • Ако на морти му се е зговнил тотално да го взима.Моя още пали и работи прилично.Просто исках да си поиграя малко с него.
                                На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                                Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                                Comment

                                Working...
                                X